--------------------------------
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
هذا هو حقد الزملكاويه B-card10
هذا هو حقد الزملكاويه Ddttd113
هذا هو حقد الزملكاويه Cc110

هذا هو حقد الزملكاويه 3a7f7310 هذا هو حقد الزملكاويه 3a7f7310 هذا هو حقد الزملكاويه 3a7f7310 هذا هو حقد الزملكاويه 3a7f7310 هذا هو حقد الزملكاويه 3a7f7310 هذا هو حقد الزملكاويه 3a7f7310

هذا هو حقد الزملكاويه

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

هذا هو حقد الزملكاويه Empty
مُساهمةموضوع: هذا هو حقد الزملكاويه   هذا هو حقد الزملكاويه Icon_minitimeالسبت يناير 03, 2009 10:15 am

هذا هو حقد الزملكاويه فقد قام 2من مشجعين الزمالك المتعصبييين من قريه ميت الديبه با لسفر الي محافظه الاسماعيليه وقد بلغوا واحد زميلهم بحجز تذكرتين لسماع مباره الاهلي مبا شرة وانا نفسي اعرف هل المنسي واكرامي هما السبب في الشغب الذي حدث في المباراه واخيراااااااااااااااااااااااا اقول ليه كدة يا رجالة تتطلعوا من البلد مخصوص علشان تبوظوا المباراه الي الله المشتكي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظ
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: هذا هو حقد الزملكاويه   هذا هو حقد الزملكاويه Icon_minitimeالأحد يناير 04, 2009 2:32 am

بسم اللة الرحمن الرحيم(يا ايها اللذين امنوا اذا جاءكم فاسق بنبا فتبينوا ان تصيبوا قوما بجهالة فتصبحوا على ما فعلتم نا دمين) صدق اللة العظيم
منسى
ديباوى مميز
ديباوى مميز
منسى

ذكر
المزاج : عال العال

مُساهمةموضوع: رد: هذا هو حقد الزملكاويه   هذا هو حقد الزملكاويه Icon_minitimeالأحد يناير 04, 2009 2:43 am

عيب كدة يا اسلام علشان اكرامى اهلاوى انا زملاكاوى كنت زعلان علشان الى حصل دة سمعة للكرة المصرية علشان النا ديين من اكبر الاندية العربية الى حصل دة ميشرفشى من الفريقين وبلش كلام يزعل سلامممممممممم
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: هذا هو حقد الزملكاويه   هذا هو حقد الزملكاويه Icon_minitimeالأحد يناير 04, 2009 3:31 am

والله مع احترام للاخ اسلام بس نا عايز اقول احن احنا مش حقيديون زى مانت فاهم انا كنا زعلانين لما انتو رحتو اليابان واتغلبتو فبلاش يا عم اسلام الكلام ده عيب كده احنا بردو زملكويه بس الكلام ده ماينفعش
أبو الزهراء أ
ديباوى مميز
ديباوى مميز

ذكر
المزاج : عال العال

مُساهمةموضوع: رد: هذا هو حقد الزملكاويه   هذا هو حقد الزملكاويه Icon_minitimeالأحد يناير 04, 2009 8:57 am

بسم الله الرحمن الرحيم
اتوجه بحديثي إلي الأخ العضو العطار ونحن علي ثقة انك مخلص لناديك الأهلي ولكن يا أخي الكريم كن رؤفاً بالأخوة الذين بشجعون أندية أخرى ولنا أن نعذرهم وخاصة أن تلك الأندية تمر بمرحلة صعبة وكان الله في عونها وفي ذا ت الوقت ندعوا الله أن ترجع تلك الأندية لمستواها الطبيعي حيث أن هذا كله يصب في مصلحة الكرة المصرية وتقدمها ..... فنرجوا الهدوء يا إخوان عند مناقشة تلك الموضوعات ... تقبلوا تحياتي ....أبو الزهراء أ
محمد عطاالله
المشرف العام
المشرف العام

ذكر
المزاج : الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: هذا هو حقد الزملكاويه   هذا هو حقد الزملكاويه Icon_minitimeالأحد يناير 04, 2009 9:07 am

الهدوء يا شباب وبلاش عصبية حتى لا تجرنا الى الكلام القبيح فيما بيننا
ونرجوا عدم العبث بالكلام وكل واحد يعبر عن رايه بدون حساسيه تضر بأعضاء المنتدي اللذين يشاهدون ويقرأون ما نكتب ويا عطار بلاش تعصب
لديك كده انذارين صفر خلي بالك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هذا هو حقد الزملكاويه
صفحة 1 من اصل 1