--------------------------------

--------------------------------


 
الرئيسيةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول




شاطر | 
 

 العمر كله يا ريس

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Admin
المديــر العـــام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1815
العمر : 43
الموقع : http://debawy.yoo7.com
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

مُساهمةموضوع: العمر كله يا ريس   الجمعة يناير 07, 2011 7:35 pm

العمر كله يا ريس

تصدق ولا حسينا بكل السنوات دي ..




_________________


Save

Save

Save

Save
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://debawy.yoo7.com
الرحمانى
ديباوى مميز
ديباوى مميز


ذكر
عدد الرسائل : 394
العمر : 48
المزاج : الحمد لله
تاريخ التسجيل : 27/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: العمر كله يا ريس   الجمعة يناير 07, 2011 8:26 pm

ال بحب إنسان يتمني يشوفه علي طول

ويمر الوقت بشفته كلمح البصر

ربنا يديله الصحه ويمشي في جنازتهم

وربنا يعطيه طولة العمرونشوف أحفدنا بيهتفوا بيه



عدل سابقا من قبل الرحمانى في الجمعة يناير 07, 2011 8:36 pm عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
elmashad
نائب المدير العام
نائب المدير العام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1152
العمر : 60
المزاج : الحمد لله
تاريخ التسجيل : 17/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: العمر كله يا ريس   الجمعة يناير 07, 2011 8:30 pm

اية التفاؤل دة على الصبح
مدجيش منك يا ادمن هههههههههههههههههههه
على العموم المفتاح معاية توكل على الله كلنا فداك

_________________
العقول الكبيرة تبحث عن الأفكار...

والعقول المتفتحة تناقش الأحداث...

والعقول الصغيرة تتطفل على شؤون الناس...
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
المديــر العـــام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1815
العمر : 43
الموقع : http://debawy.yoo7.com
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: العمر كله يا ريس   الجمعة يناير 07, 2011 9:24 pm

الحبيب الرحماني ...

ربنا يطيل في عمر الرئيس ويعطيه الصحة والعافية رجل قدم الكثير والكثير
وما يزال يقدم لهذا الوطن ..

أشكر لكم كلماتك الطيبة ..

_________________


Save

Save

Save

Save
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://debawy.yoo7.com
Admin
المديــر العـــام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1815
العمر : 43
الموقع : http://debawy.yoo7.com
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: العمر كله يا ريس   الجمعة يناير 07, 2011 9:29 pm

الحبيب / محمد بك المشد

مفيش حد يشوف الريس ولا يتفاءل ...!!

متفائلين طالما زعيمنا وقائد مسيرتنا الرئيس مبارك بخير وبصحة جيدة يتوالى الرؤساء والزعماء في كل مكان وهو يقف شامخاً عزيزاً يحمي عرين مصر ويقود مسيرة الإصلاح والنجاح ...

صباح الفل .. وادعي معايه للريس ... أطال الله عمره ...


حبيب قلبي ...

_________________


Save

Save

Save

Save
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://debawy.yoo7.com
احمد انور
ديباوى مميز
ديباوى مميز
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 31
العمر : 35
المزاج : متقلب
تاريخ التسجيل : 25/12/2010

مُساهمةموضوع: رد: العمر كله يا ريس   الجمعة يناير 07, 2011 11:26 pm

انا اؤيد الريس من كل قلبى حتى اخر نفــــــس ,,,,



فى سجارتي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
احمد طه
المتميز
المتميز


ذكر
عدد الرسائل : 792
العمر : 54
المزاج : لله الحمد
تاريخ التسجيل : 18/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: العمر كله يا ريس   الجمعة يناير 07, 2011 11:44 pm

أضحكتنا يا حاج احمد لم نراك يا ابن اخويا بس ظريف


وأبلغني عمك مجدي انك مبطل السجاير

هي سيجارتك طولها 90 سنه
نهارك فل يا باشا والله لسه بأضحك علي السيجارة دي والواحد كان مغموم من موضوع كده
أزلت الغم وواحد جنبي لسه بيضحك للآن

ويا حاج الموضوع بتاع الرئاسة ده خف تعوم خلينا في الخفيفه

أخوك ابو اسلام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
احمد انور
ديباوى مميز
ديباوى مميز
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 31
العمر : 35
المزاج : متقلب
تاريخ التسجيل : 25/12/2010

مُساهمةموضوع: رد: العمر كله يا ريس   الجمعة يناير 07, 2011 11:58 pm


انا لقتكم وخدين الموضوع جد شوية
والموضوع دة ميتعلقش علية غير بــ "" والله قعدتك غم يا غريب ""
اصل 30سنة كتير كتير يعنى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
V.I.P
مشرف المنتدى العام
مشرف المنتدى العام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 450
العمر : 43
المزاج : سأمضي قدما نحو حلمي ... فقط لانه حلمي أنا .. وقد نسجته خيوطه بيدي وأحسب أنى برعت في ذلك ...فأنا أرفض , بل أزدري , صياحاً أبله ضد مبادئ هي من صميم الفطرة , ومن غايات الإسلام الاجتماعية , لا لشيء إلا لأنها غير ما نألف في عاداتنا وتاريخنا , أعني عادات أمتنا إبان هزائمها الثقافية والسياسية وما حواه تاريخها الأخير من تخلف وضياع.
تاريخ التسجيل : 02/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: العمر كله يا ريس   السبت يناير 08, 2011 12:29 am

إحنا شعب صبور
وبعدين فيه تغيير إنتوا ليه بتنكروا
بص للصور هتلاقوا فيه تغيير ههههههههههه
انا عموما تعودت إني اسمع مصر مع مبارك حتى أنني أشك أن مبارك سوف يغدو لقب كل رئيس زي الملك كده يعني
يله مش مهم ... المهم إنها ماشيه


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.islamway.com
ابن القاضى الكبير
ديباوى مميز
ديباوى مميز
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1748
العمر : 50
الموقع : http://debawy.yoo7.com/
المزاج : رااااايق والحمدلله
تاريخ التسجيل : 10/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: العمر كله يا ريس   السبت يناير 08, 2011 12:41 am

بروح بالدم نفديك يا ريسنا

هو فية حد زية من الموجودين فوق بالصور هو هو لوحدة حلو وقمر

ربنا يخلية وطول العمر يدية

مشكور يا ادمن وربنا يديك الصحة وطلت العمر زية وتظل كابس على الزرار

ههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
وسيم
ديباوى مميز
ديباوى مميز
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 121
العمر : 36
المزاج : الحمد لله
تاريخ التسجيل : 17/12/2010

مُساهمةموضوع: رد: العمر كله يا ريس   السبت يناير 08, 2011 12:58 am

بجد كلنا مع الريس ومش عايزين غيره لانه مفيش غيره ولا هيكون فيه غيره مش عارف يا جماعه احنا ليه مش بنحمد ربنا على النعمه دى احنا هنعوز ايه اكتر من اللى احنا فيه عايشين فبلدنا معززين مكرمين والشباب مبسوطه وسعيده والحياه زبادى فى الخلاط ولا فكرنا نتغرب ونسافر اله وهنسافر ليه هو احنا محتاجين ايه اصلا

احييك يا ادمن انك وريتنا الريس من زمان كان شكله ايه اصلنا جيلنا كله مكناش نعرف شكله قبل منتولد كان ازاى
ووالله كلامك احسن فكاهه وهونت علينا يا احمد بيه انور بجد فكيت الموضوع بدل ميجلنا الضغط احييك وكما نعرفك دائما بافضل القفشات
تحياتى للجميع تقبلوا مرورى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
المديــر العـــام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1815
العمر : 43
الموقع : http://debawy.yoo7.com
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: العمر كله يا ريس   السبت يناير 08, 2011 5:24 am

الفاضل / أحمد بك انور


نم نحن نؤيد الرئيس لآخر نفس بس مش من سيجارتك .. آخر نفس بجد مش هذار ....

والاستمرارية فيه الاستقرار ، ويا سيدي شعبنا فيه اكثر من 80 مليون مصري وما أدراك ما هو مصري ... مختلف الطباع والإتجاهات ... فشكراً لهذا الرجل الذي تحمل طباعنا على مر هذه السنوات ...

يا عم أحمد الرجل في بيته لما يكون عياله كتير شوية بيتعذب على ما يربيهم أو يعلمهم أو يخرجهم أو يجوزهم ، مابالك بهذا الأب الذي خرج أجيال وأجيال ...

ادعي للريس بجد ...وألفين سلام وتحية لزعيم مصر ... تحيا مصر

_________________


Save

Save

Save

Save
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://debawy.yoo7.com
Admin
المديــر العـــام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1815
العمر : 43
الموقع : http://debawy.yoo7.com
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: العمر كله يا ريس   السبت يناير 08, 2011 5:29 am

مساء الفل يا حاج طه ...

رد أحمد أضحكني كما أضحكك .. لكن الريس بتاعنا روحه كبيرة ... والصبر عنده عالي ...

وكل أبناء الشعب أبنائه ....

ولو الناس تفكر بجد في الصورة هتعرفوا ازاي الريس اتحملنا وصبر علينا كل هذه السنوات ...

ويا حاج طه .... كفاية الريس سايبنا بنكتب ونعلق ونقول اللي عاوزينه ... شفت الديموقراطية ..

تحية خاصة إلى ولي امرنا وحامي ديارنا القائد المفدى مبارك ... تحيا مصر

_________________


Save

Save

Save

Save
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://debawy.yoo7.com
Admin
المديــر العـــام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1815
العمر : 43
الموقع : http://debawy.yoo7.com
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: العمر كله يا ريس   السبت يناير 08, 2011 5:35 am

حبيبنا المشرف الهمام

ايوا بجد ارتبط اسم مصر باسم الزعيم مبارك ..... كلامك صحيح وتمام التمام

اينعم احنا اتولدنا في عصر ولاية الريس السادات بس لم نراه ولم نشعر به كما شعرنا بالزعيم مبارك ... ولا ايه رأيك ؟؟؟

ده عمر طويل وعشرة كبيرة يا راجل .... أدام الله عز وعمر زعيمنا مبارك ...

واهي ماشية وخليها ماشية ...



_________________


Save

Save

Save

Save
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://debawy.yoo7.com
Admin
المديــر العـــام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1815
العمر : 43
الموقع : http://debawy.yoo7.com
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: العمر كله يا ريس   السبت يناير 08, 2011 5:39 am

حبيبنا ابن القاضي ...

كلامك عسل يا راجل يا عسل

طبعاً مفيش حد زي ريسنا .... ربنا يخليه ... ويعطيه الصحة العافية ..

بس أنا شكلي هسيب الزر قريب ... ربك يستر ... ههههههههههههههههههه

وابقى افتكرني يا ابو عاصم وخلي بالك من عزبة مريم .... وأبويا الحاج ... هههههههههههههه



_________________


Save

Save

Save

Save
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://debawy.yoo7.com
Admin
المديــر العـــام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1815
العمر : 43
الموقع : http://debawy.yoo7.com
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: العمر كله يا ريس   السبت يناير 08, 2011 5:43 am

الفاضل/ وسيم بك سعد الدين

فعلاً هو ريسنا ومش عاوزين حد غيره ....

ولازم بجد نحمد ربنا على نعمه علينا ... احمد واشكر ربك يا معلم

وابسط يا عم ادي انته شفت الريس من أيام الـ 81 والصور تعبر عن تعاقب الأجيال ...

بس الكبير كبير ... والزمن مش هيقدر يغير اي شئ فينا ولا في حبنا للريس ..



_________________


Save

Save

Save

Save
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://debawy.yoo7.com
أبوديب
ديباوى مميز
ديباوى مميز
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 642
العمر : 49
الموقع : http://www.shbab1.com/2minutes.htm
المزاج : رايق
تاريخ التسجيل : 23/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: العمر كله يا ريس   السبت يناير 08, 2011 8:14 am

الحبيب الفاضل الادمن
تحيه مباركه من عند الله
تـحــــــــيـا مــــــصــــــــــــــــــــــــــــر
اخى الفاضل يوجد اخوه افاضل عاصروا عهد الريس جمال والريس السادات وحاليا الريس مبارك
وايضا يوجد اخوه وابناء افاضل لم يعاصروا الا الريس مبارك والان عندهم ثلاثون سنه ويحبون التغير
يا راجـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل
تـحــــــــــــــــــــــــــيا مــــــصـــــــــــــــــــــــــــــــر
وعاش الريس وربنا يديله الصحه
دمت مسالم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
المديــر العـــام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1815
العمر : 43
الموقع : http://debawy.yoo7.com
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: العمر كله يا ريس   السبت يناير 08, 2011 8:33 am

الحبيب ابن الديب ...

عاش الريس وربنا يديله الصحة والعافية

هو دا الكلام

حبيب قلبي ... أنا جيلي مواليد 75 ....

_________________


Save

Save

Save

Save
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://debawy.yoo7.com
احمد طه
المتميز
المتميز


ذكر
عدد الرسائل : 792
العمر : 54
المزاج : لله الحمد
تاريخ التسجيل : 18/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: العمر كله يا ريس   السبت يناير 08, 2011 9:25 am

كل المعلقين لم يقولوا شيء يا حاج أيمن مجرد دعابات وترويح عن النفس يا حاج


وربنا يا عم يطول عمر الريس ويوفقه

وانا يمكن استفدت من مشروع مبارك للخريجين والرجل اعطاني 5 فداديين وبيت واخذت حقي من الحكومه من كل شيء ومدين للحكومه حقيقي وأي حاجه تطلبها مني الحكومه علي راسي

ويا سيدي انا الريس علي دماغي وربنا يعطيه الصحه والعافيه

وده مجرد آراء يا عم أيمن أنا هالاحقها محاكم منين ولا منين !!!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
المديــر العـــام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1815
العمر : 43
الموقع : http://debawy.yoo7.com
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: العمر كله يا ريس   السبت يناير 08, 2011 9:33 am

مساء الورد يا حاج طه ..

متخفش احنا واخدين موافقة بنشر الموضوع .. ههههههههههههههههههه

اسكت بيني وبينك .... انا ركبي بتخبط على الجيران من الموضوع ههههههههههههه....

قلت ننزل بموضوع نسلم فيه على الريس مش هو والدنا ولا ايه ؟؟؟....

بس كنت خايف من التعليقات .. والحمد لله بجد حسيت اننا كلنا أبناء مخلصين للريس وللحبيبة مصر ...


خالص تحياتي يا حاج طه .... وتحيا مصر ...



_________________


Save

Save

Save

Save
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://debawy.yoo7.com
عزالدين الشافعى
ديباوى مميز
ديباوى مميز
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 342
العمر : 26
الموقع : www.elshafy.gid3an.com
المزاج : تمام
تاريخ التسجيل : 31/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: العمر كله يا ريس   السبت يناير 08, 2011 10:12 am

تحية من القلب لك الا عضاء الكرام
الا ستاذ الفاضل/ايمن مجيد
الريس دا ابونا وهو احسن من غيرة على راى المثل بيقول الى نعرفة احسن من الى ما نعرفوش ويا سيدى كفاية ان احنا فى عهد الر ئيس محمد حسنى مبا رك عا يشين متطمنين ومرتا حين البال مش قا عدين خا يفين لا واحد امريكى يد خل على ويقتل ابوية قدام عينى روحوا شوفوا الرئيس الراحل صدام حسين على الرغم من انة افضل حا كم او رئيس عربى من وجهة نظرى شوفا العراق عا ملة ازان
يا جما عة الر يس دا معلش ان كنا فى عهدة كانت الحياة صعبة العيشة غالية ولكن عا يش مطمئن على حيا تك
ربنا يطول عمرك يا ريس وتفضل حا مينا علطول
ونشوفك دا يما وجة مصر فانت نعم الا ب
با الروح با الدم نفديك يا مبارك*با الروح با الدم نفديك يا مبارك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.elshafy.gid3an.com
Admin
المديــر العـــام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1815
العمر : 43
الموقع : http://debawy.yoo7.com
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: العمر كله يا ريس   السبت يناير 08, 2011 5:22 pm

الأخ الفاضل / عزيز

ربنا يطول عمرك يا ريس وتفضل حامينا علطول
ونشوفك دايما وجه مصر فانت نعم الا ب
با الروح با الدم نفديك يا مبارك*با الروح با الدم نفديك يا مبارك


أحسنت يا باشا ..

هو دا الكلام ... وبحب الناس الرايقة

_________________


Save

Save

Save

Save
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://debawy.yoo7.com
وسيم
ديباوى مميز
ديباوى مميز
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 121
العمر : 36
المزاج : الحمد لله
تاريخ التسجيل : 17/12/2010

مُساهمةموضوع: رد: العمر كله يا ريس   السبت يناير 08, 2011 7:29 pm

الفاضل ايمن مجيد

انا بس يا ادمن عايز اقول انه كويس ان اغلب رؤساء امريكا مسكوا الرئاسه دورتين يعنى علشان الجدول يكون بسطر واحد ,,, شكله بيكون احسن صح ولا ايه ؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
المديــر العـــام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1815
العمر : 43
الموقع : http://debawy.yoo7.com
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: العمر كله يا ريس   الأحد يناير 09, 2011 12:38 am

الأخ الفاضل/ وسيم بك ..

مش المهم في سطر ولا سطرين ..

المهم من الذي سطر التاريخ ..؟!!

ربنا يديم عزك يا ريس ...

ولا ايه يا وسيم ؟؟!!

_________________


Save

Save

Save

Save
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://debawy.yoo7.com
وسيم
ديباوى مميز
ديباوى مميز
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 121
العمر : 36
المزاج : الحمد لله
تاريخ التسجيل : 17/12/2010

مُساهمةموضوع: رد: العمر كله يا ريس   الأحد يناير 09, 2011 1:39 am

انت مًَصر


طيب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
shady mohamed
ديباوى مميز
ديباوى مميز
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 86
العمر : 22
الموقع : http://smaa4.rigala.net
تاريخ التسجيل : 10/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: العمر كله يا ريس   الأحد يناير 09, 2011 4:45 am


الصراحه يا ريس زوقك فى الكرفتات ملهوش حل
ملامح متغيره فى كل صوره


يا جدعان إنتوا عيزين آآآه تانى
مش كفايه إن إنتم بتتنفسوا ببلاش
يا نهار أبيض
والله الريس ده ذى النسمه بيعدى ولآكإنوا موجود
سنين 30سنه عيشين العالم بيتغير (((((ونحن نرقد فى سبات تام نحن نعمل فى صمت)))))
ده الريس موفرلنا كل حاجه وزى ما قال الأخ وسيم
الشباب مبيسافرش فيه فرص عمل فى البلد عمرنا مسمعنا لعن هجره داخليه ولا خارجيه
الشاب من دول يخرج يلاقى الوظيفه جاهزه.

وكل حاجه رخيصه
أنا مش هتكلم فى النقطه دى علشان دى نقطه منهيه

وتحياتى للأستاذ أيــــــــــــ مجيدـــــــمــــــن
ولكل الساده الأعضاء

[size=9]بـــــــــــــــحـــــــــــــــــــــــــــــــــ يا ريس ـــــــــــــــــــــــــبــــــــــــــــــــــــــك
==========
تحياتى وقبلاتى هههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://smaa4.rigala.net
Admin
المديــر العـــام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1815
العمر : 43
الموقع : http://debawy.yoo7.com
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: العمر كله يا ريس   الأحد يناير 09, 2011 5:47 am

الفاضل/ شادي محمد عبد العزيز


والله الريس ده ذى النسمه

كلامك تمام يا عم الهمام .... ربنا يحفظ مصر وقائد شعب مصر ...

ومبروك للنجوم ..

_________________


Save

Save

Save

Save
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://debawy.yoo7.com
خورشيد
الرائد
الرائد


ذكر
عدد الرسائل : 2298
العمر : 66
المزاج : عادي
تاريخ التسجيل : 22/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: العمر كله يا ريس   الأحد يناير 09, 2011 6:44 am

رونالد ريجان

بوش الأب
كلينتون
بوش الإبن
أوباما

5 رؤساء أمريكان منذ عام 1981م وحتى الآن تعاقبوا على حكم الولايات المتحدة الأمريكية، ورئيسنا ربنا يبارك فيه ويعطيه الصحة والعافية وطول العمر ، ثابت في مكانه لا تهزه الرياح ولا تؤثر في الأعاصير ، إحنا شعب مصر نختار رئيسنا بالمحبة والرغبة ، أما عندهم يختاوره بما يسمى بالديمقراطية ، كلنا بنحب الريس ولو اترشح مائة دورة قادمة سنختاره .

نحن الذي غنت فينا فايدة كامل وهي عضوة مجلس الشعب
( احنا اخترناك ... وحنمشي وراك ... ياريس يا حبيب الكل ) وبالمناسبة غنتها لعبدالناصر والسادات ، ويمكن للرئيس مبارك ، والطريق مازال طويل وسنظل نسير ورا الريس لبر الأمان. ونحن نغني وحنمشي وراك يا ريس يا حبيب الكل .

تحياتي ومودتي .
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
المديــر العـــام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1815
العمر : 43
الموقع : http://debawy.yoo7.com
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: العمر كله يا ريس   الأحد يناير 09, 2011 8:13 am

الحبيب الفاضل/ خورشيد

والطريق مازال طويل وسنظل نسير ورا الريس لبر الأمان. ونحن نغني وحنمشي وراك يا ريس يا حبيب الكل .

يا سلام على كلامك يا باشا ... كله حكم ... والطريق ما زال طويل ..

وبكل الحب نختار قائدنا وزعيمنا ..

يحيا الزعيم ...

وخالص تحياتي ..

_________________


Save

Save

Save

Save
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://debawy.yoo7.com
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: العمر كله يا ريس   الثلاثاء يناير 11, 2011 6:27 am

علشان كل الكلام الي فات

علشان كده احنا ... اخترناه
وصبح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
abdou badawey
ديباوى مميز
ديباوى مميز
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 317
العمر : 32
الموقع : debawy.yoo7.com
المزاج : مصري أعشق الحياة أري بالإنصات'وإستماع الآخر موهبة وفن محظوظ من يملكها.أكثر ما يجذبني بأي شخص توازن تفكيره ما بين محافظته علي الدين وإحترامه وثقافته ولباقته بالحوار مقابل تقبله للطرف الآخر أحاول بهذه الزوايا أن أسقط بعض من أرائي وقليل من تجاربي لأستمع لأراء الأخرين وشئ من تجاربهم....
تاريخ التسجيل : 27/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: العمر كله يا ريس   الثلاثاء يناير 11, 2011 7:31 am

اسمعوا منى يا رجاله
من واحد بيحب مصر
بعد التحيه وبعد السلام ازيك ياريس وازاى المدام وقبل ما انسى انا بشكرك علشان يعنى بتسال علينا وربنا يقدرك ويخليك لينا
شكرا ياريس على كل حال الشعب كويس وفل وعال العال الشعب واكل ما عندوش مشاكل والشباب شغال واللى يقولك فيه بطاله والمواصلات مش شغاله والحكومه بقى حالها زباله ولازم تتشال ابعتله بسرعه ولاد الحلال من قفاه ها يشحنوه وها يكرموه ويشغلوه فى ابو زعبل يكسر جبال اهو احسن من قعدة القهاوى ويقعد يقول كوسه ورشاوى
الرايس راجل طيب وبشعبه دايما مشغول............؟
تحيا مصر
تقبل مرورى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
العمر كله يا ريس
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
-------------------------------- :: ديـبــــاوي التـرفـيهـــي-
انتقل الى: